dr. sc. Saša Petar

//dr. sc. Saša Petar

dr. sc. Saša Petar

Dr. sc. Saša Petar autor je 27 poslovnih knjiga, među kojima su Prodano (2016.), Sastankom do cilja (2013.), Inteligencija poslovnih promjena (2013.), Tajna nestalog kupca (2010.), Sanjaju li menadžeri otpuštene radnike (2010.), Kako preživjeti sajam (2009.), Menadžer na rubu živčanog sloma (2009.), Jeste li još uvijek sigurni da ste sigurni (2008.), Tamna strana upravljanja ljudima (2005.), Ljudska strana upravljanja ljudima (2004.), Kako se uspješno prodati (2003.), Pregovarajte s crnim vragom i zadržite bijela krila (2001.), Kako prodati snijeg Eskimima (2000.), Recite to jasno i glasno (1999.), Transfer tehnologije i tehnološki parkovi (1996.), Uvod u golf (1995.), itd.

Knjiga Tamna strana upravljanja ljudima objavljena je 2007. godine u audio obliku kao prva “zvučna” poslovna knjiga u Hrvatskoj. Saša Petar jedan je od hrvatskih stručnjaka čije je znanje predstavljeno na prvom obrazovnom DVD-u za poslovne ljude “Moj pametni video”.

Autor je brojnih stručnih članaka u časopisima Poslovni savjetnik, Direktor, Udruga, Poslovni tjednik, Poslovni svijet, RRIF, Banka, Hrvatsko gospodarstvo, qLife, PRO-PRO, Marketing UP, Profit, ZV News, itd.

Radio je u predstavništvu tvrtke 3M, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagrebačkoj poslovnoj školi, Končaru i Munji.

Danas radi kao poslovni savjetnik, mentor, poslovni trener i savjetnik za pregovaranje.

Predavač je na nekoliko visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj (Politehnika Pula, Veleučilište VERN’, Visoka poslovna škola Zrinski), a predavao je i na nekoliko fakulteta i visokih škola (Fakultet prometnih znanosti Zagreb, Sveučilište Sjever, Visoka poslovna škola za turizam UTILUS, Visoka poslovna škola Libertas, Poslovna škola WIFI Heidelberg, Poslovna škola Experta i CBA Cotrugli Business Academy). Gostovao je kao predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Građevinskom fakultetu u Zagrebu, Geodetskom fakultetu u Zagrebu i Veleučilištu Požegi.

Vodio je treninge iz menadžmenta, prodajne komunikacije (prezentacijske, pregovaračke i prodajne vještine), komunikacije u timu i upravljanje timom (rješavanje konflikta i motivacija), upravljanja promjenama i rješavanja problema (krizni menadžment), sudjelovanje na sajmovima te poslovne sigurnosti za brojne tvrtke u Hrvatskoj i inozemstvu (Allianz, Auto Krešo, Auto Hrvatska, ANET, Billa, Coca Cola, dm, Exxon Mobil, Grawe, Importanne resorts, IBM, INA, HEP, HUP, Končar, Konzum, Koprivnička pivovara, Mozaik knjiga, Nexe grupa, Perutnina, Petrol, RAM 3, Raiffeisen Bank, Red Bull, T-Com, Tifon, Zagrebačka pivovara, itd.)

Predsjednik je i osnivač Hrvatskog društva mladih „Pametna špica”.

Član je Hrvatskog društva za izvrsnost i sustave upravljanja (HDISU), Hrvatske udruge za marketing (HUM), Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) i Udruge hrvatskih menadžera sigurnosti (UHMS).

Stalni je suradnik i autor blogova na www.poticaji.infowww.poslovni-savjetnik.com i www.etalent.hr.

By | 2018-03-27T10:10:31+00:00 February 2nd, 2017|Biografije|0 Comments

About the Author:

Matija Pinko je Senior marketing strategist tvrtke Goldy eventi, čijoj grupaciji pripada i projekt akademija Hashtag poduzetnik. Sa svojim dugogodišnjim iskustvom i radom u svijetu društvenih mreža pridonosi radu svih društvenih mreža grupacije te ujedno pruža konzalting usluge vanjskim suradnicima.

Leave A Comment