Recite to glasno!

//Recite to glasno!

Recite to glasno!

 

Neka vaš glas poznaju i ptičice na Twitteru.

Neki puta stvari trebate reći glasnnZnate onaj osjećaj kada čitate tekst, ali nikako da vam sjedne kako treba? Kao da vam se način pisanja činio prejednostavan ili čak prekompleksan? Možda ste imali osjećaj da nema formalnosti kao u slučajevima kada se neka stranica obraća svojim korisnicima na ti u situacijama kada je definitivno bolje vikati. To je vaš ton.

Svaka rečenica koju objavite na društvenim mrežama treba biti kao glazbeno djelo, treba imati svoj ritam, redoslijed, značaj i osjećaj koji ostavlja čitatelju. Kao i svakog dobrog glazbenika, vaši pratitelji trebaju prepoznati vaš stil pisanja koji je prepoznatljiv za vas. Kada pišete rečenicu za vašu tvrtku, nemojte misliti da to bude rečenica koja se veže isključivo za trenutnu objavu i situaciju, mislite da je to rečenica na kojoj nadograđujete sav vaš postojeći digitalni trag.

Bitna je napomena razlike između vašega tona i vašega glasa.

Vaš glas je nešto prilično slično, ali je ono što definira pjevača od ostalih. To je percepcija od strane čitatelja, odnosno situacija u kojoj će oni pročitati jednu vašu rečenicu i znati da je vaša. Vaš glas je vaš potpis u tekstualnom obliku te je bitno da se ne izgubi u glasovima milijardu drugih na internetu, već da ostavi trag za sva vremena.

Kao i sve vještine, pisanje vašega glasa se da vježbati. Prije pisanja objava, napravite zagrijavanje. Čitajte, provjeravajte konkurenciju, širite vokabular, saznajte dodatne izraze iz vaše branše, a zatim pišite. Kada napišete tekst ili objavu, odmaknite se od tipkovnice i razmislite, imate li kojim slučajem neke loše navike u pisanju koje ponavljate i ako da, kako ih možete promijeniti bez da si uništite glas. Zapamtite, vi ste umjetnik, na kraju svega, vaš potpis je na vašim riječima.

Bez obzira preuzimate li neku tvrtku kao community manager ili želite biti administrator vlastite društvene mreže, prvi korak je razumijevanje tvrtke. Morate razumjeti vaše proizvode, tržište, vrijednosti iza kojih stojite i naravno, klijente.

Fokusirane skupine su prvi korak. Fokusirate se na bazu korisnika koji su vam najveći potencijal za prodaju vaše informacije. Prilagodite vaš pristup njima, kao i način napada. Oni su vaša meta te primarni cilj targetiranja.

Analiza konkurencije je drugi korak, koji ste već trebali obaviti prije nego ste započeli svoj projekt. Učenje na tuđim greškama je najjeftiniji način učenja te ujedno i najveći izvor znanja. Provjerite šta im korisnici zamjeraju u njihovom načinu komunikacije te kako možete odvojiti vaš glas iz zbora njihovih glasova.

Postojeći sadržaj je treći korak i prilika da učite na vašim ili greškama vaših prethodnika. Provjerite reakcije čitatelja na vaše objave i pronađite koji vam je stil pisanja najviše odgovarao. Ispišite loše primjere i analizirajte zašto su tu bile loše reakcije. Ne libite se napraviti totalnu promjenu u načinu komunikacije, ako smatrate da vam je potreban svježi start, iznenadite pratitelje.

 

Dodajte malo boje u sivilo objava po špranci.

Plan napada je četvrti i završni korak. Tu definirate svoj pristup prema korisnicima i kako ćete im pristupati. Bitno je pronaći balans između slijedećih faktora:

Budite inspirativni.

Ponudite ljudima nadu u Vaše proizvode, bez obzira jesu li ciljane nove skupine korisnika ili postojeće. Obećajte ljudima da budete ponudili nešto bolje, ali bez da im to direktno kažete.

Ponudite im istinu. Svaki proizvod je u nečemu dobar i svaki proizvod ima neke kvalitete. Iskažite te kvalitete, u današnjem svijetu lažnih oglašavanja, laganje o proizvodu može napraviti isključivo kontraefekt.

Koristite primjere iz stvarnoga života. Iskustva zadovoljnih korisnika, dokaze o poboljšanju usluge, edukacije vaših zaposlenika. Dokažite da to što prodajete nije nešto što nikada neće koristiti, već stvarni, ljudski primjer vašega rada.

Ne zaboravite, vi stvarate pisanu glazbu te je bitno da ona dođe do željene publike. Način na koji to možete napraviti saznajte u slijedećem poglavlju Kako da se vaš glas čuje?

By | 2018-03-29T10:40:28+00:00 November 26th, 2017|Blog|0 Comments

About the Author:

Matija Pinko je Senior marketing strategist tvrtke Goldy eventi, čijoj grupaciji pripada i projekt akademija Hashtag poduzetnik. Sa svojim dugogodišnjim iskustvom i radom u svijetu društvenih mreža pridonosi radu svih društvenih mreža grupacije te ujedno pruža konzalting usluge vanjskim suradnicima.

Leave A Comment