Što SEO i pisac imaju zajedničko? Content!

//Što SEO i pisac imaju zajedničko? Content!

Što SEO i pisac imaju zajedničko? Content!

SEO i pisac imaju zajedničko to da moraju jako puno pisati prije nego bi postigli rezultate. Niti jedan niti drugi ne mogu uspjeti, a da nemaju jednu stvar – content (sadržaj).

Postoji samo jedna razlika, a to je da u slučaju SEO pisanja nije poanta pisati o bilo čemu, nego o Vašemu poslu te, najbitnije, temama koje najviše zanimaju Vaše klijente.

Nemojte misliti da nemate o čemu pisati, jer uvijek imate. Ako ste ikada vodili face to face razgovor sa jednim kupcem sa milijun pitanja (svi znamo jednoga takvogva), iz njegovih pitanja možete dobiti materijal za milijun tekstova (u slučaju takvih klijenta, najčešće i više). Zapamtite, u poslu je bitna inspiracija, a ne frustracija.

 

Problem rješava dobra ideja, a az to Vam treba SEO i pisac, a najviše od svega Content

Ideja se rađa iz problema te vodi ka rješenju

Zašto trebate više contenta?

Content (Sadržaj) je izraz koji se jako često spominje u svijetu internet oglašavanja. Ponekad se možda čini, da neovisno o tome što radite, svi Vam govore da trebate više sadržaja za Vašu web stranicu, dok Vam istovremeno govore da stranica mora biti čim jednostavnija. U suštini sav content možemo podijeliti na dvije grupe, a to je pisani ili vizualni content. U ovome poglavlju baviti ćemo se isključivo sa pisanim.

Ponekad se možda čini, da neovisno o tome što radite, svi Vam govore da trebate više sadržaja za Vašu web stranicu, dok Vam istovremeno govore da stranica mora biti čim jednostavnija. U suštini sav content možemo podijeliti na dvije grupe, a to je pisani ili vizualni content. U ovome poglavlju baviti ćemo se isključivo sa pisanim.

Investicijom sredstava u content rješavate dva faktora:

1. Korisnici će imati manje pitanja ukoliko taj sadržaj mogu pronaći na Vašoj web stranici
2. Imati ćete više potencijala da Google pronađe neku od Vaših ključnih riječi

 

Što je content marketing?

Content marketing je prema jednoj od definicija strateški pristup marketingu fokusiran na stvaranja i distribuciju vrijednog, relevantnog i konzistentnog contenta u svrhu privlačenja i zadržavanje ciljane publike te kao krajni cilj realizaciju profitabilne korisničke akcije.

Prvi i najbitnije, content marketing je pristup koji bira sadržaj te se ne bavi nepovezanim sadržajem na društvenim mrežama. Trebate jasan cilj što želite postići i kakav contect je potrebno koristiti kako bi se približili Vašim cilujevima i Vašoj digitalnoj marketing strategiji.

Drugi, content mora biti koristiti ciljanoj skupini. Ovdje se ne smijemo fokusirati na demografiju nego što su želje, potrebe, interesi, pitanja, brige i ciljevi Vaše publike. Koji stručnost im nudite? Koji tip contenta im možete ponuditi da ih informirate, zabavite i na kraju krajeva, pokrenete prema profitabilnoj akciji?

Treće, kao što smo naveli na početku teksta, potrebno je imati content koji je vrijedan, relevantan i konzistentan, ali kome? Vašoj publici!

Vrijednost – ljudi koji prate Vaše objave, blogove ili videe moraju krajne profitirati od toga, neovisno dostavljate im informaciju ili zabavu, oni na kraju moraju dobiti koristi od toga.

Relevantnost – Content mora ciljati na želje, potrebe i interese Vaših kupaca. Budite onaj stručnjak od povjerenja kojemu se uvijek mogu javiti za odgovore. Pokažite Vašim klijentima da ih razumijete, da znate što je interenantno, zabavno i važno njima

Konzistentnost-Efektivni kontent, dostavljen u određenom periodu vremena, je ono što Vas čini zapaženim. Vaš ton, izgled i stil pisanja, trebaju biti svi dio istoga glasa. Ne zaboravite, kada pišete nešto bitno, recite to glasno.

Na kraju krajeva, dobra marketinška kampanja tjera klijente na profitabilne akcije. Ljudi vole poslovati sa organizacijama koje razumiju “ljude poput mene”. Vjeruju njihovim preporukama kao i preporukama drugih klijenata, pogotovo kada netko od njihovih prijatelja dijeli brandirani sadržaj kroz društvene mreže te dodaju samo kredibilitet. Content marketing Vam daje priliku da zaradite takav kredibilitet, stvarajući poruke koje demonstriraju kako Vaš proizvod ili usluga mogu napraviti pozitivnu razliku u životu Vaših klijenata.

 

By | 2018-03-29T09:37:31+00:00 March 19th, 2018|Blog|0 Comments

About the Author:

Matija Pinko je Senior marketing strategist tvrtke Goldy eventi, čijoj grupaciji pripada i projekt akademija Hashtag poduzetnik. Sa svojim dugogodišnjim iskustvom i radom u svijetu društvenih mreža pridonosi radu svih društvenih mreža grupacije te ujedno pruža konzalting usluge vanjskim suradnicima.

Leave A Comment