Što je SEO?

//Što je SEO?

Što je SEO?

SEO je kratica za Search engine optimization, odnosno u prijevodu, optimizaciju tražilice. Ako želimo precizniju definiciju (iskoristiti ćemo samo ovaj puta Wikipediu): SEO je proces utjecanja na vidljivost webstranice u neplaćenim rezultatima tražilice.

Sada ćemo to prevesti na Hrvatski:

SEO je proces optimizacije Vašega online sadržaja tako da tražilica više preferira prikazivati Vaš sadržaj u slučaju potraga sa određenim ključnim riječima.

Kako to izgleda u praksi?

Uzeti ćemo za primjer Zlatnu Dvoranu, stranicu koju sam ja optimizirao za više kombinacija ključnih riječi.

Prilikom pretrage na Googlu sa sadržajem “sala za vjenčanja” prvo što nam prikazuje su plaćeni oglasi, na koje mi ne možemo nikako utjecati osim da sami iskoristimo financijska sredstva u svrhu bolje pozicije na Googlu.

 

 

Sala za vjenčanja Zlatna dvorana, SEO

Klik na sliku kako bi se uvećala

 

 

Pokušati ćemo sada promjeniti kombinaciju riječi u “Dvorana za vjenčanja”

Zlatna Dvorana, dvorana za vjenčanja, SEO

Kao što vidimo, Zlatna Dvorana i Dvorana L’amour imaju odlične rezultate u oba slučaja, no zašto je tako?

U oba slučaja koristila su se dva seta ključnih riječi, da se ne spominju negdje na tim stranicama, makar i u samome kodu, nama se taj rezultat ne bi prikazivao na poziciji na kojoj se nalazi. Uvijek je dobro znati da saznate Što to SEO i pisac imaju zajedničko.

SEO uključuje 3 faktora: tražilicu, algoritam koji pretražuje i na kraju Vas. Ako imate stranicu koja se bavi vjenčanjima, želite da bude prva upisali Vi sala za vjenčanja, dvorana za vjenčanja i dvorana za svadbene svećanosti. Statistički gledano, prvih 5 rezultata za određeni pojam na Googlu dobivaju 67% svih klikova. To Vam dovoljno govori koliko je bitno da Vi budete među tih prvih 5.

Ukoliko je Vaš blog, članak ili proizvod na bilo kojoj stranici osim prve, onda kao i da ne postoji.

Kako bi pronašli način kako da budete prvi, morate znati kako tražilica uopće radi. Detaljnije o toj temi možete pronaći ovdje.

 

 

By | 2018-03-19T21:23:16+00:00 March 19th, 2018|Blog|0 Comments

About the Author:

Matija Pinko je Senior marketing strategist tvrtke Goldy eventi, čijoj grupaciji pripada i projekt akademija Hashtag poduzetnik. Sa svojim dugogodišnjim iskustvom i radom u svijetu društvenih mreža pridonosi radu svih društvenih mreža grupacije te ujedno pruža konzalting usluge vanjskim suradnicima.

Leave A Comment