Akademija 2018-03-27T10:06:44+00:00

Društvene mreže i digitalno oglašavanje postali su najvažniji i nezaobilazni kanal komunikacije usmjerene od tvrtke/pojedinca prema korisnicima. Također, društvene mreže omogućile su prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti. Među njima postoje poduzetnici koji svoje proizvode/usluge oglašavaju na potpuno neispravan i neprofesionalan način, te poduzetnici koji zbog neznanja i neiskustva zaobilaze društvene mreže kao kanal oglašavanja. Također, danas se digitalnom fotografijom bavi veliki broj amatera, te je kao takva, bila kvalitetna ili ne, prisutna svuda oko nas a osobito na društvenim
mrežama.

Zainteresirane polaznike želimo izdvojiti iz te skupine poduzetnika, te im s n ašim timom otvoriti vrata u svijet društvenih mreža, digitalnog marketinga, psihologije prodaje,psihologije komunikacije i digitalne fotografije kroz akademiju „#poduzetnik“.

Akademija „#poduzetnik“ je namijenjena malim, srednjim i velikim poduzetnicima, obrtnicima i OPG-ovima, te svima koji žele usavršavanje poslovnih vještina u svijetu community managementa, digitalnog marketinga i u svijetu digitalne fotografije.

Poslovni plan hashtag poduzetnik

Važan dio predavanja bit će usmjeren učenju i usavršavanju praktičnog znan ja i vještina u izradi i obradi digitalne fotografije kroz razne zabavne radionice, nakon čega ćete svoj proizvod/uslugu pretvoriti u uspješne poslovne prilike bez obzirada li koristite napredni fotoaparat, kompaktnu kameru ili pametni telefon. Također, uz naš tim ćete usavršiti psihologiju prodaje, ispravnu komunikaciju na društvenim mrežama, online marketing, targetiranje ciljane skupine ljudi, upotrebu ključnih riječi, kako ispravno koristiti #(hashtag) i mnoge druge za vas bitne teme iz svijeta digitalnog marketinga.

Naš tim radi s grupom od najviše 10 polaznika, kako bi imali dovoljno vremena individualno posvetiti pažnju svakom polazniku

Hasthag poduzetnik ideja

ONLINE MARKETING

Predavači: spec.ing. Miško Macolić Tomičić, CM Matija Pinko

Targetiranje ciljane skupine na društvenim mrežama Što je zajedničko vašim idealnim kupcima, koliko imaju godina, gdje žive i zašto bi im se svidjelo to što nudite? Definiranje dobi i spola, zemlje, grada i/ili županije, aktivnosti, hobija, obrazovanja i radnog mjesta vaših idealnih korisnika i druge osnove targetiranja na društvenim mrežama.

#(hashtag) i kako ga koristiti

Što je # (hashtag) i čemu služi na društvenim mrežama, te kako ga ispravno koristiti u svrhu marketinga na društvenim mrežama.

Ključne riječi i kako ih pravilno koristiti

Ključne riječi pokreću tražilice i utječu na rangiranje web stranice. Naučite koristiti ključne riječi koje vam direktno i besplatno dovode nove korisnike.

Digitalni marketing hashtag poduzetnik

PSIHOLOGIJA PRODAJNE KOMUNIKACIJE

Predavač: dr.sc.Saša Petar

Psihologija prodaje

Naučite osnove uspjeha na tržištu, komunikacijski proces, komunikacija s okolinom kao okvir prodaje, prvi poziv i prvi dojam, obrada tema zanimljivih kupcu, vrijednosti koje znače kupcu, prednosti i nedostaci ponude, aktivno slušanje, upravljanje vremenom i promjenama, komunikacija među različitim kulturama, zamke loše procjene i ponašanja, rješavanje razlika u mogućnostima, rješavanje slabije konkurentnosti, osobna reputacija (kredibilitet), nazočnost i osobni kontakt, doći do slike u kupčevoj glavi i stvaranje slike u kupčevoj glavi ,osobni nedostaci ,te rješavanje vremenskih i drugihzahtjeva pod pritiskom.

Odnos s kupcima

Razvijanje jasnoće i razumijevanja s poslovnim partnerima, uporaba modela pri jasnom definiranju prodajnih ciljeva, poboljšane vještine slušanja i postavljanja pitanja s direktnom povratnom informacijom (feedback), razvoj osobnih vještina vođenja i nadzora, razumijevanje etičkih vodilja i profesionalnih standarda, sustavno razumijevanje svijeta u kojem se kreću poslovni partneri, pristup razvojnim i emotivnim potrebama poslovnih partnera i kupaca, pojašnjenje mogućih granica u odnosima, istraživanje i analiza prirode osobnih i profesionalnih promjena, direktna prodaja je osnova prodaje (ljudi rade posao s ljudima), pripremite se za prodaju ili za propast , aktivno slušanje , kupac kao član prodajnog tima, tehnike i vještine odnosa s kupcima, povećanje narudžbe i prodaje,prodajno iskustvo i znanje, te osvajanje kupca.

Vještine poboljšanja prodaje

Naučite razumjeti i ispuniti očekivanja kupaca , prednosti kvalitetnog prijedloga, potencijal prodaje, konkurentske prednosti, jedinstveni razlozi za prodaju, izvori prodaje, kupac je vrijednost, nazočnost i osobni kontakt, suradnja kao osnova poslovnog uspjeha, moderni menadžment, odlučivanje u krizi, ne kompetentni menadžeri, maksimizacija individualnih kompetencija, tri izvora znanja potrebnog za uspjeh na tržištu, optimizam vs pesimizam, kultura svađe vs kultura suradnje, konflikt kao preduvjet inovativnosti i razvoja, te timski rad kao preduvjet uspjeha na tržištu.

Prezentacijske vještine

Prezentacija kao osnova i okvir za pregovaranje i prodaju, prvi dojam, zadaće prezentacije, prezentator kao nositelj prezentacije, oblikovanje prezentacije, struktura prezentacije, organizacija prostora i opreme, loše navike u prezentiranju i kako ih se riješiti, kreiranje jednostavnih i vizualno prihvatljivih poruka, kreiranje razumljivih i lako objašnjivih poruka, osnovni čimbenici dobre prezentacije, negativna publika i odnos prezentatora.

Akademija Hashtag poduzetnik, tečaj fotografije

FOTOGRAFSKA RADIONICA

Predavač: mag. nov. Vedran Tolić

Kroz fotografsku radionicu polaznici će dobiti sve potrebne informacije kada su u pitanju razni oblici fotografiranja. Od samog teoretskog dijela, do praktičnog u kojem će se obavljati snimanja raznih proizvoda u studijskim uvjetima, do onog vezanog za postprodukciju materijala (Photoshop – Lightroom). Nakon održanih 16 školskih sati predavanja svaki polaznik će imati jasnu viziju vezanu za fotografiranje, od kadriranja i promišljanja, samog fotografiranja, do kvalitetne postprodukcije materijala na svom uređaju (fotoaparat, mobitel, računalo…).